Her finder du salgs- og leveringsbetingelser for køb hos www.tantehanne.dk. Alle betingelser er samlet på denne side, så du nemt kan få et overblik over dine lovmæssige rettigheder samt de særlige betingelser, vi tilbyder dig som kunde.

Generelt

Disse købs- og leveringsvilkår gælder for www.tantehanne.dk

Som kunde har du ret til at få information om dine persondata i overensstemmelse med gældende lovgivning. Du har også ret til, at dine persondata ændres eller slettes.

Ved spørgsmål kan du skrive til min shop@tantehanne.dk, som bestræber sig på at svare inden for 48 timer i åbningstiden.

Aftale om køb

Aftale om køb indgås, når du vælger at registrere din bestilling i kassen. Ordrebekræftelse genereres derefter automatisk uden manuel overvågning. Skulle der opstå fejl i ordren, kontakter vi dig. 

Priser

De priser jeg har på hjemmesiden, er mine aktuelle dagspriser inklusive 25 % moms. Momsen er inkluderet i totalprisen, som du ser i kassen. Ændres momsen, forbeholder vi os retten til at ændre priserne tilsvarende. Prisjusteringer kan ske når som helst uden advisering. Priserne inkluderer ikke fragtomkostninger. Eventuelle fragtomkostninger tilkommer og tillægges i kassen, inden du gennemfører dit køb.

Fejlagtige priser

I enkelte og sjældne tilfælde kan en pris være fejlagtig. Har du købt et produkt til en åbenlyst fejlagtig pris, vil jeg kontakte dig og forbeholder mig i disse tilfælde retten til at justere prisen, alternativt at annullere handlen.

Tilgængelighed

Jeg stræber efter at have så mange varer som muligt på vores eget lager. I shoppen vises det antal der er på lager. Har du brug for et større antal er du velkommen til at skrive til mig shop@tantehanne.dk

Fragt og levering

Ved bestillinger, hvor alle produkter findes på lager, har vi normalt en leveringstid på en-to arbejdsdage.

GLS-pakkeshop/GLS hjemmelevering

Forsendelsen leveres til et valgfrit GLS-udleveringssted inden for et angivet postnummer.

En SMS-advisering sendes ud med information om, hvor du kan hente din pakke.
 

Porto 42,- kr. til afhentning ved nærmeste GLS Pakkeshop.

Du kan vælge at få tilsendt pakken med GLS til din private adresse porto 55,- kr.

Du modtager et track & trace nr. og kan følge din ordre til du får den udleveret.

Advisering og bekræftelser

Efter gennemført bestilling får du kort efter en ordrebekræftelse med information om dit køb samt aktuel ordrestatus for de bestilte produkter.

Når din ordre sendes fra mit lager, vil du modtage en leveringsbesked via e-mail. I leveringsbeskeden vil der være et sporingslink, så du kan følge din bestilling fra os til dit udleveringssted.

Du bliver adviseret via SMS, når din pakke/dine pakker kan afhentes. Din ordre kan ankomme til udleveringsstedet ad flere omgange, men du kan altid spore dine forsendelser via speditørens hjemmeside.

Manglende afhentning af pakke hos GLS pakkeshop. 

Afhentes pakken ikke indenfor 7 kalenderdage, sendes den retur til mit lager.

I dette tilfælde skal du selv betale returforsendelse til mit lager som er 42,-kr. 

Du kontaktes om du igen ønsker afsendelse af ordren.  

Hvis svaret er ja, kræver det indbetaling af fragtbeløbet på 42- kr. til mobilepay 76943

Hvis svaret er nej, tilbageførers beløbet på varen fratrukket porto + returporto ialt 80,- kr. 

Betaling

Hos Tante Hanne kan du betale med Dankort, Visa dankort og Mobilepay. 

Fakturabeløbt bliver først hævet når din ordre er afsendt.

Beløbet er incl. 25% moms. 

Fortrydelsesret og returret

Fortrydelsesret / returnering

Der er 14 dages returret på varerne - dog ikke opskrifter, regnet fra den dag de modtages.

Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du returnere varen i samme stand som du modtog den.  (Intakte banderoler og ubrudte nøgler)

Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage.

Jeg refundere ikke fragt udgifter ej heller omkostninger til returnering, den skal du selv afholde.

Varer sendes retur til min firma adresse:

Tante Hanne, Stationsvej 11, 8300  Odder.

tlf. 81611211 - mail adresse shop@tantehanne.dk

Det er også muligt at aflevere varerne personligt her hos mig.  Tante Hanne, (E-hub) , Stationsvej 11, Boulstrup, 8300 Odder

Jeg modtager ikke ordre retur sendt pr. efterkrav og jeg modtager ikke ordre til afhentning i pakkeboks eller afhentning på posthuset

Sker det mod forventning, at jeg modtager varer retur til afhentning i pakkeshops, posthus elle lign. ,  vil pakken ikke blive afhentet. Pakken går efter ca. 14 dage retur til dig.

Jeg beder dig om at vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller fakturaen.

Behandlingstid og tilbagebetaling

Jeg  refunderer beløbet på den refunderede varer. 

Pengene tilbageføres på samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet.

Når jeg gennemfører tilbagebetaling, går der en-tre bankdage, før pengene er på din konto.

Reklamationer

Generelle betingelser

Vi anvender købelovens reklamationsret, hvilket betyder, at du har to års reklamationsret, efter at du har modtaget varen. Dette forudsætter, at alle plejeanvisninger er blevet fulgt, og at der er blevet udvist normal omhu. I tilfælde af en klage anbefaler vi, at du kontakter vores kundeservice, som så vil hjælpe dig videre med proceduren. Det vil give en hurtigere behandling. Du vil derefter blive bedt om at indsende et foto, der tydeligt viser fejlen/bristen.

I tilfælde af en reklamation skal manglen anmeldes hurtigst muligt, eller så snart den opdages. Anmeldelse af en defekt ved varen inden for to måneder efter, at du har opdaget defekten eller burde have opdaget defekten, anses altid for at være inden for rimelig tid. Dog anbefaler vi på det kraftigste, at du inspicerer produktet så hurtigt som muligt efter modtagelsen, så eventuelle fejl kan opdages med det samme, og der ikke kan være tvivl om, at skaden ikke er opstået efter modtagelsen. I tilfælde af en accepteret reklamation vil vi som forhandler være ansvarlige for alle omkostninger i forbindelse med returneringen, herunder alle forsendelsesomkostninger.

Transportskader og fejlekspedering

Er produktet skadet ved levering, bør dette meldes omgående pr. tlf. 81611211 eller mail shop@tantehanne.dk.

Hvis jegskal reklamere skaden hos GLS transportør, skal vi anmelde transportskaden til denne inden for en-tre dage. Jeg vil derfor være taknemmelige for, at du anmelder skaden inden for denne tid.

Er et produkt fejlekspederet, bør det meddeles hurtigst muligt til shop@tantehanne.dk

Fragtomkostninger ved en godkendt reklamation sender vi dig en forudbetalt returlabel, som du kan anvende til at sende pakken retur. Når vi har modtaget varen, sendes en ny af sted til dig, hvis den stadig er på lager. Du betaler således ingen returfragt og ej heller leveringsfragt for den nye vare.

Persondatapolitik

Jeg har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse. Jeg registrerer og videregiver dine personoplysninger for at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos tantehanne.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Jeg samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Jeg samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Du har altid ret til at sende os dine indvendinger mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven. Henvendelse i den forbindelse sendes til shop@tangehanne.dk

 

Information om brug af cookies på [www.tantehanne.dk]

Ved at benytte denne hjemmeside, [indtast dit shopdomæne her], accepterer du, at vi bruger cookies.

Hjemmesidens ejer og kontaktoplysninger
Denne hjemmeside er drevet og ejet af:

Hanne Rye
27684912
shop@tantehanne.dk
81611211


Hvad er en cookie?
En cookie er en lille datafil, som vi gemmer på din computer for at kunne holde styr på, hvad der sker under dit besøg og for at kunne genkende computeren. En cookie er ikke et program og indeholder ikke virus.

Hjemmesidens brug af cookies
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere. Cookies hjælper os desuden med at få overblik over dit besøg på hjemmesiden, så vi løbende kan optimere og målrette hjemmesiden til dine behov og interesser. Cookies husker fx, hvad du har lagt i indkøbskurven, om du tidligere har besøgt siden, om du er logget ind, og hvilket sprog og valuta du gerne vil have hjemmesiden på. [Evt. Vi bruger også cookies til at målerette vores annoncørers annoncer og salgsoptimere hjemmesiden.]

Her er oversigten over hjemmesidens brug af cookies og vores samarbejdspartnere i denne forbindelse:

Nødvendige cookies
Disse cookies er påkrævet for, at hjemmesiden kan levere en tjeneste, som slutbrugeren udtrykkelig har anmodet om. Det kan f.eks. være cookies, der bruges for at få en indkøbskurv til at virke.

 

 

  • Vi bruger FDIHs cookiescript til at finde ud af, hvorvidt du er blevet informeret om hjemmesidens brug af cookies. FDIH lagrer ingen data ifm denne cookie.
  • bid cookie bruges til at identificerede de enkelte varer i indkøbskurven
  • uid bruges til at identificere brugeren der er i færd med at købe varerne
  • ASP_NET_SessionID og ASPXFORMSAUTH er 3.part cookies relateret til den web teknologi der anvendes
  • coupon bruges til at identificere rabat kupon som brugeren angiver
  • order-same-addresses fastholder om brugeren har valgt ens leverings- og faktureringsaddresse
  • order-show-maillist fastholder brugerens valg i relation til nyhedsbreve
  • aid og pid er cookies der anvendes i forbindelse med affiliate partners
  • footerCookie Husker om footeren er "oppe" eller "nede"
  • catViewStatus Husker hvilken visning, der er valgt på kategorisiderne (liste- eller gittervisning)

Præference- cookies
Disse cookies bruges til at sikre den optimale brugeroplevelse på hjemmesiden. Det er f.eks. valgte præferencer såsom sprog eller valg, som gør navigation enklere. Der indsamles ingen personligt identificerbare data med denne type cookies.

 

 

 

 

  • [Hvis du benytter indlejring af YouTube-videoer] Videoer indlejret på siden er via YouTube. YouTube bruger bl.a. cookies til at registrere hvilke video, der vises, og hvor meget af filmen du har set. YouTube-cookies er såkaldte Flash cookies.
  • domain cookie fastholder det valgte domæne der skal redirigeres til
  • last-step fastholder forrige trin i indkøbskurven
  • qsf… fastholder quick search filter.
  • autologin bruges hvis brugeren har valgt automatisk login
  • email fasholder indtastet email adresse fra login side.


Drifts- og optimeringscookies
Disse cookies anvendes til driften af hjemmesiden. Det kan f.eks. være optælling af antallet af besøgende eller andre informationer, der skal bruges til analyse. De bruges også i forbindelse med spørgeskemaer. Disse cookies kan i begrænset omfang indsamle data, der kan henføres til den enkelte bruger.

 

 

 

 

  • [Hvis du benytter Google Analytics i din WebShop2] Vi bruger Google Analytics for at analysere, hvordan brugerne anvender hjemmesiden. De oplysninger, som cookien indsamler om din brug (trafikdata, herunder din IP-adresse), sendes til og gemmes på Googles servere i USA. Du kan fravælge cookies fra Google Analytics her: http://tools.google.com/dlpage/gaoptout
  • entry registrer dato og tidspunkt for adgang
  • rating angiver om man har vurderet et produkt


Marketing - anonym tracking på tværs af hjemmesider
Disse cookies anvendes til at følge brugere på tværs af deres besøg på flere hjemmesider. Disse cookies kan bruges til at opbygge profiler, der viser, hvilke søgninger hver bruger har foretaget eller hvilke sider, de har besøgt. Disse cookies kan lagre data, der identificerer den enkelte bruger eller som indeholder specifik information om brugeren. Anonyme data kan blive delt med 3. part.

 

 

 

 

  • [Hvis du benytter Ad This] Med Ad This kan du kan dele sidens indhold på sociale netværk. Når du deler, vil Ad This sætte cookies, som samler information om, hvilke sider du deler og på hvilke sociale netværk, du deler det på.
  • [Hvis du har implementeret Like-funktion fra Facebook] Cookies fra Facebook bruges til at vise en "synes godt om" knap og information om hvilke af dine Facebook venner synes godt om. Facebook giver endvidere adgang til et statistik værktøj (Facebook Insights), der viser information omkring brugen af Facebook.

Marketing – målrettet annoncering
Disse cookies bruges til at følge søge- og læsevaner. Den indsamlede information bruges til at vise individualiseret marketing indhold, såsom bannerannoncer. Anvendelsen af disse cookies kan indebære lagring og anvendelse af personlig identificerbare informationer til visning af individuelt tilpasset indhold og/eller deling af disse data med en 3. part med det samme formål. Enhver information, der lagres med brug af disse cookies, kan blive videresolgt til 3. part.

 

 

 

 

  • [Eksempel] Vi samarbejder med virksomheden xxx ( www.xx.xx ) om brugen af systemet xxx til styring af internetannoncer i forsøg på at vise dig annoncer, der har relevans for dig.

 

 

Sådan afviser eller sletter du dine cookies

Afvisning af cookies
Du kan altid afvise cookies på din computer ved at ændre indstillingerne i din browser. Hvor du finder indstillingerne afhænger af, hvilken browser du anvender. Du skal dog være opmærksom på, at hvis du gør det, er der mange funktioner og services på Internettet, du ikke kan bruge, fordi de forudsætter, at hjemmesiden kan huske de valg, du foretager.

Sletning af cookies
Cookies som du tidligere har accepteret, kan efterfølgende slettes nemt. Benytter du en PC med en nyere browser, kan du slette dine cookies ved at bruge genvejstasterne: CTRL + SHIFT + Delete
Virker genvejstasterne ikke, og/eller benytter du en MAC, skal du starte med at finde ud af, hvilken browser du bruger og herefter klikke på det relevante link:
Husk: Bruger du flere browsere, skal du slette cookies i dem alle.

 

 

 

 

 

Spørgsmål og klagevejledning

Har du spørgsmål?
Har du kommentarer eller spørgsmål i forbindelse med vores information og/eller behandling af personlige oplysninger, er du velkommen til at kontakte os på tlf. [TELEFON] eller e-mail [E-MAIL].
Sådan kan du klage over hjemmesidens information om cookies.

Hjemmesiden er igennem A/S ScanNet (www.scannet.dk) en del af Foreningen for Dansk Internet Handels (www.fdih.dk) cookiemærke, og hvis du som bruger mener, at hjemmesiden ikke overholder cookie-reglerne, kan du derfor rette din klage til FDIH.
Inden du sender din klage til FDIH skal følgende forudsætninger være opfyldt:

 

 

 

  • Du har forinden klaget direkte til den ansvarlige for den pågældende hjemmeside med en udførlig beskrivelse af, hvor og hvorfor du mener, at hjemmesiden ikke overholder den danske vejledning.
  • Din klage er blevet afvist eller forholdet ikke er afhjulpet senest 30 arbejdsdage efter modtagelse af klagen.


Opfylder du ovenstående krav, skal du sende din klage til FDIH på kontakt@fdih.dk. Klagen skal indeholde:

 

 

 

 

  • Dit navn
  • Din adresse
  • Din e-mail
  • Dit telefonnummer
  • Hjemmesidens www adresse
  • Detaljeret beskrivelse af klagens indhold
  • Dokumentation for tidligere klage til hjemmesiden


FDIH vil herefter behandle din klage inden for rimelig tid. Får du medhold, bliver cookiemærket frataget hjemmesiden.